Lost in Random: The Eternal Die Demo
Obs! Du kan inte föra över dina spardata från demoversionen till det kompletta spelet. Detta inkluderar alla dina framsteg, upplåsta föremål och karaktärsdata. SLUMP MÖTER SKICKLIGHET Lost in Random: The Eternal Die blandar dynamisk realtidsaction, taktiska strider och tärningsmekanik, där det gäller att balansera risk mot belöning. Sammantaget får du ett spel utan en enda död sekund. Upptäck en fristående originalberättelse där du får spela som Queen Aleksandra, Randoms tidigare stora regent som nu är ute efter hämnd och försoning. Använd en arsenal med fyra unika vapen, släpp lös mäktiga kortbaserade förmågor, tämj elementära reliker och kasta din trogna tärningskompanjon Fortune med strategisk finess för att vända stridslyckan. Du kan även välja att delta i högriskspel, där rätt tärningsslag kan leda till otroliga belöningar ... eller förödande konsekvenser. Inte ens döden är slutgiltig – du kan återvända till Sanctuary och förbereda dig inför nästa omgång genom att låsa upp nya vapen, köpa mäktiga uppgraderingar och ta dig an uppdrag från dina allierade. EN MÖRK FANTASI VÄCKS TILL LIV Utforska fyra dynamiska biom, vart och ett fullt av faror, hemligheter och oförutsägbara utmaningar. Låt dig uppslukas av en oförglömlig gotisk värld med livfulla landskap och ett förtrollande atmosfäriskt soundtrack. Med alternativa slut att upptäcka och många egensinniga karaktärer, alla med röster, bjuder Eternal Die dig tillbaka för ett nytt oförglömligt kapitel i Randoms värld. OM SPELET - Intensiva strider som blandar realtidsaction med taktiskt beslutsfattande. - Unik tärningsmekanik som förändrar striderna på oväntade sätt. - Fyra olika och fullt uppgraderbara vapen, vart och ett med unika spelstilar. - 100+ elementära reliker och 15 mäktiga kortbaserade förmågor som du kan anpassa din build med. - Fyra slumpmässigt genererade biom fyllda av hemligheter, fiender och utmaningar med höga insatser. - 30+ unika fiendetyper och 4 skoningslösa världsbossar som var och en kräver skicklighet och strategi. - Med slumpmässigt genererade strider, reliksynergier som utvecklas och justerbar svårighetsgrad kan du spela på ditt sätt. - Upptäck denna mörka och levande fantasyvärld i Burton-stil, med dess obeskrivligt vackra omgivningar och förtrollande soundtrack.