Little Nightmares II DEMO
Återvänd till en värld av charmig skräck i Little Nightmares II – ett spännande äventyrsspel där du spelar som Mono, en ung pojke som är fångad i en värld som förvrängts av den surrande sändningen från ett avlägset torn. I denna demo får du upptäcka vildmarken och dess blodtörstiga invånare The Hunter, och du får en försmak av äventyret som väntar dig i det kompletta spelet. Vågar du möta den här samlingen nya små mardrömmar?