Born Of Bread Demo
Den här demoversionen består av spelets introduktion. Du får uppleva en del av spelets berättelse samt hur strider och färdighetssystemet fungerar. Viktigast av allt är att du får träffa din första kompis – Lint! Spela som en mjölgolem med oändlig fantasi och ett antal annorlunda förmågor i det här 2,5D-äventyrsspelet! Utforska de olika delarna av en fantastisk värld full av mysterier tillsammans med ett antal färgglada karaktärer. Med lite hjälp från dina vänner kan du besegra hotfulla och märkliga elakingar i ett udda och roligt turordningsbaserat stridssystem. Mycket nöje!