Biped 2 DEMO
Biped 2 är uppföljaren till det spännande spelet om två charmiga tvåbenta robotar, Aku och Sila, som tillsammans ger sig ut på otroliga äventyr sida vid sida. Dyk ner i det här grymma action-äventyrsspelet, fullt av pussel, vänskap och skoj! Efter att våra modiga tvåbenta hjältar hade återaktiverat alla fyrar på jorden fick de en märklig signal från en avlägsen planet. Det kunde bara betyda en sak – någon ropade på hjälp! Nu är våra mekaniska vänner fast beslutna att visa vad de går för och hjälpa behövande i hela galaxen. Bli en hjälte och rädda en planet i nöd. Även de minsta robotarna kan uträtta stordåd! ROLIGA KONTROLLER Den klassiska tvåbensmekaniken kompletteras med helt nya sätt att röra sig på! Testa nya rörelser som är smidigt integrerade i spelprocessen! Sväva graciöst på en hängglidare och lämna vackra mönster efter dig, eller klarav av avsatser och klippor med en gripkrok! Och vet du vad? Att glida är också tillbaka! Var beredd på att glida överallt! UNIK PARMEKANIK Aku och Sila hjälper inte bara varandra framåt, de samordnar och synkar sina handlingar för att lyckas! Samarbeta med din robotpartner och bli ett för att lösa pussel. Ta på dig rollen som ”ben” eller ”armar” och koordinera ert nästa steg (eller räckvidd). Det finns massor av partnerpussel där ni kan lära er den här tekniken! UTFORSKA NYA BIOMER Okända planeter betyder okända platser! Lös mysterierna på en främmande planet och träffa nya karaktärer, inklusive en nyupptäckt art av elementarer! Utforska okända miljöer och var redo att möta utmaningarna som kan dyka upp. Släpp taget och låt dig uppslukas av de vackra landskapen, den underbara musiken och den minnesvärda atmosfären! SPELA SJÄLV ELLER I CO-OP MED TVÅ ELLER FYRA SPELARE För att göra spelprocessen ännu mer varierad kan du välja mellan massor av olika spelsätt: ● En spelare Bli hjälten i din berättelse och testa dina färdigheter i läget för en spelare! ● Co-op med två spelare Bjud in en kompis att dela resan med dig. Ta på dig rollerna som två tvåfotingar och maximera synergin. Testa era färdigheter och hjälp varandra i svåra situationer, för samarbete kommer att vara avgörande. ● Co-op med fyra spelare Förutom de välbekanta modifikationerna har vi introducerat en ny – co-op för fyra spelare! Klara av de utmanande nivåerna tillsammans i ett team på fyra! STIL ÄR ETT MÅSTE Visa din kreativitet för den nya världen! Klä upp dina tvåfotingar för tillfället för att imponera på dina nya vänner – samla skatter och köp knasiga hattar. Var unik eller välj en stil tillsammans med din partner.