3D Don't Die Mr. Robot (Demo)
Överlev en fruktig dimension av förstörelse i ett collect'em-spel i arkadstil med högt tempo! Ta på dig rollen som Mr. Robot som har fastnat i en väldigt farlig och rätt så fruktig dimension kallad Neon Dunjun. Det enda sättet att överleva är att samla frukter som exploderar vid beröring som förgör alla fiender som finns inom dess sprängradie, vilket hjälper Mr. Robot att lura döden under några få ögonblick till. För att hjälpa honom ytterligare, utlöser exploderande frukter en kedjereaktion som får andra frukter att explodera – och fyller skärmen med förstörelse, och ännu viktigare, POÄNG! Denna demo ger dig åtkomst till en enda utmaningsnivå så att du kan hoppa rakt in i handlingen, prova på spelet och finslipa dina färdigheter medan du förbereder dig på hela upplevelsen! Försök att överleva allt fler vågor av fiender, förbättra ditt poängbästa och jämför dina framsteg med topplistan online!