Zombie Army 4: Marie Lounge Singer Outfit
Besegra de odöda med elegansen hos en Lounge Singer! Detta utseende är från Maries dagar i motståndsrörelsen då hon förklädde sig som cabaretsångerska – men det var innan Z Day då världen gick åt helvete... Nu är det inte så troligt att jazzig skönsång skulle kunna överrösta ljudet av jämmer och skottlossning, men du kan fortfarande se bra ut när du räddar världen. Paketet innehåller: - Utseendet Marie Lounge Singer - 2 Hattar för Marie (Tilt Hat + Quick Disguise Kit)