Zombie Army 4: Desert Damaged Weapon Skins
Om dessa vapen kan överleva ökenhettan så kan du göra vad som helst! Köp nu och applicera en ökenyta på dina vapen med dessa vapenmodeller.* *Modellerna kan appliceras på alla vapen som är inkluderade i grundspelet, och är inte kompatibla med vapen från DLC.