Yellow Fins HD (Xbox-Edition)
Vår lilla gula hjälte vill flyga som en fågel. Men han har fenor och inga vingar. Så han behöver kullarna för att få upp hastigheten och flyga ifrån kulle till kulle för att undvika att fastna i snöstormen som jagar honom. Det har: + Snygga nivåer (2 gratis, andra som in-app-köp) + 16 uppdrag att lösa Instruktioner: 1. Knacka/klicka och håll skärmen för att få upp hastigheten när du faller eller åker utför. 2. Släpp när du det går uppåt för att flyga! 3. Knacka/klicka och håll skärmen igen när\n spelaren är på högsta punkten! 4. Repetera steg 1 till 3!