WUCHANG: Fallen Feathers Deluxe Edition
WUCHANG: Fallen Feathers Deluxe Edition innehåller: – WUCHANG: Fallen Feathers basspel 9 dräkter: – Tiger of Fortune-dräkt – Draconic Resurgence-dräkt – Soul Ritual Robe-dräkt – Overlords Regalia-dräkt – Forged Iron-dräkt – Radiant-dräkt - Duskhaze Bamboo-dräkt – Draconic Duskdance-dräkt – Draconic Dawnkdance-dräkt 8 vapen: – Watchers Gaze (svärd) – Dragoncoil Lance (spjut) – Eternal Sovereignty (dubbelblad) – Moonlight Dragon (svärd) – Hooked Blade-spjut – Blazing Nightlotus – Swanblade – Redcoil Waraxe 1 objekt för färdighetsuppgradering – Objekt för Blood of Changhong färdighetsuppgradering (stor) WUCHANG: Fallen Feathers är ett besjälat action-RPG som utspelas i landet Shu under den mörka osäkra sena Ming-dynastin. Olika grupper krigar och en mystisk svår smitta sprids av monsterlika varelser. Bli Wuchang, en skicklig pirat som tappat minnet och måste navigera genom sitt osäkra, mystiska förflutna under påverkan av den fruktansvärda Feathering-sjukdomen. Utforska det innersta av Shu, bättra på din arsenal och skaffa nya färdigheter från fallna fiender. Utveckla din kampstil genom att offra sällsynt Red Mercury för att ytterligare utveckla nya tekniker du skaffar under din resa. Kämpa mot groteska skapelser, använd antika hemligheter för att utmana det dova mörkret som hotar mänskligheten som finns kvar. Ditt sökande efter sanningen för dig genom glömda tempel, överväxta ruiner och dunkla stigar fyllda av faror. När bitar av Wuchangs tappade minne faller på plats leder dina val dig till ett av flera slut – alla beroende av dina val, hemligheter du upptäcker och vilka du väljer att lita på. Slukas upp av en fyllig berättelsen, dynamiskt kampsystem och fantastiska scener i ett oförglömligt äventyr i landets kaos och dödsfaror. Hittar du sanningen bakom Wuchangs förbannelse och skapar fred i Shu eller går du under bland alla fruktansvärda hemskheter? Landets öde ligger i dina händer.