World War Z - Sin City Apocalypse Episode
Ett nytt äventyr som utspelar sig i Las Vegas, med nya överlevare som kämpar mot zeke på strandpromenaden och i ett kasino! Efter utbrottet vandrar horder av infekterade omkring på Las Vegas tomma gator, medan de levande jagar efter en flyktväg. Fyra överlevare har slagit sig samman mot alla odds. Efter att ha hört ett SOS-meddelande från en berömd producent beger de sig mot honom – och förhoppningsvis mot säkerheten.