World of Warships: Legends — Slagskämpen Arkansas
Varför inte utöka din flotta kapten. Detta paket ger dig två Premiumfartyg klass III—den snabba japanska kryssaren Iwaki och det mäktiga amerikanska slagskeppet Arkansas, redo för strid på de sju haven. Paketet innehåller: Arkansas, amerikanskt slagskepp, klass III Premium Iwaki, japansk kryssare, klass III Premium 3 dagar Premiumkonto 37 000 Kaptenserfarenhet Om du redan har Arkansas eller Iwaki i din hamn kompenseras du med 5 625 000 krediter vardera. Obs: En del innehåll såsom boosters, kaptenserfarenhet, kamouflage m.m. syns först när ditt konto nått en viss nivå i spelet. En del innehåll, såsom fartyg, permanenta kamouflage, containrar, flaggor samt symboler och bakgrunder för märken, kan bara användas på den plattform de köptes på. Du kan endast erhålla den här DLC:n en gång.