World of Warships: Legends — Prinsen av Preussen
Förstärk din flotta med det tyska slagskeppet Prinz Eitel Friedrich, klass V Premium, uppkallat efter Prinsen av Preussen. Det här krigsfartyget har ett kraftigt sekundärbatteri, bra hastighet, manöverförmåga och maskeringsförmåga. Du får även krediter, kamouflage, insignier och annat värdefullt innehåll. Paketet innehåller: - P. E. Friedrich, tyskt slagskepp klass V Premium - 5 dagar Premiumkonto - 1 st insignier - 1 000 000 krediter - 20 000 allmän erfarenhet - 12 st kamouflage Hunter - 12 st sällsynta allmänna erfarenhetsboosters - 12 st sällsynta boosters för fartygserfarenhet Obs: Du du redan äger P. E. Friedrich får du följande kompensation: 15 000 000 krediter. En del innehåll såsom boosters, kaptenserfarenhet, kamouflage m.m. syns först när ditt konto nått en viss nivå i spelet. Obs: En del innehåll, b.la fartyg, permanenta kamouflage, containrar, flaggor samt symboler och bakgrunder för märken, kan bara användas på den plattform de köptes på. Du kan endast erhålla den här DLC:n en gång.