Sätt segel mot nya horisonter med den brittiska kryssaren Plymouth, klass VII Premium, och rusta upp med viktiga speltillgångar. Paketet innehåller: - Plymouth, brittisk kryssare, klass VII Premium - 7 dagar Premiumkonto - 12 st kamouflage Union Jack - 12 st sällsynta stridsboosters - 12 st sällsynta allmänna erfarenhetsboosters - 12 st sällsynta boosters för fartygserfarenhet - 12 st sällsynta kreditboosters - 12 st sällsynta boosters för kaptenserfarenhet Om du redan äger Plymouth får du 26 250 000 krediter i kompensation. En del innehåll såsom boosters, kaptenserfarenhet, kamouflage m.m. syns först när ditt konto nått en viss nivå i spelet. Obs: En del innehåll, b.la fartyg, permanenta kamouflage, containrar, flaggor samt symboler och bakgrunder för märken, kan bara användas på den plattform de köptes på. Du kan endast erhålla den här DLC:n en gång.