Way of the Hunter: Outfits Pack
Outfits Pack innehåller en ny dräkt åt varje karaktär – River, April, Wallace, Jackie och Malachi. Dräkterna kan användas i Free Hunt och flerspelarläget. River Know Efter många jakter i kläder han ärvt av Wallace satsade River på något mer bekvämt och hållbart. Bland hans nya kläder finns en keps med patriotiska symboler, en jacka i Deerhunter-orange, nya vandringskängor och slittåliga byxor. Jackie Makovich Jackies stiliga tweedjacka, bomullskjorta och fjäderprydda hatt må få henne att se ut som en brittisk adelsdam, men alla hennes kläder är mycket funktionella, bland annat hennes vattentåliga byxor och gummistövlar designade för lerig terräng. Wallace Elliot Willow Wallace fick nya kläder i present av sin slovakiska vän Ľudovít, som ett tecken på deras vänskap, till sankt Hubertus dag. Presenten bestod av en jacka med traditionellt broderi, en handgjord slips med rådjursmotiv, en olivgrön hatt med dekorativa snören, funktionella gröna byxor och vattentåliga neoprenstövlar. April Waley April satsar på att hålla sig dold när hon jagar och observerar djur, och är därför utrustad i kamouflagekläder – en vattentålig regnjacka med god andningsförmåga, doftblockerande tåliga byxor, bekväma jaktkängor som passar bra tidigt på året och en justerbar keps. Malachi Burnett Malachi tillbringar de flesta dagar i ensamhet, men förstår ändå hur viktigt det är att se presentabel ut. Han är klädd i en stilig smäck, en flannellskjorta i italiensk stil med röd slips och en V-ringad tröja i merinoull. Utöver allt det bär han byxor i historisk stil, en robust fältjacka och lätta jaktstövlar som vittnar om hans jägarbakgrund. Det här DLC:t ingår även i Map Pack 2.