WARRIORS: Abyss - Atelier Series Vacation Costume Set
Det här setet innehåller 3 extra dräkter med semestertema till Sophie, Ryza och Yumia från serien ”Atelier”. Det läggs till i spelet med den andra gratisuppdateringen och blir tillgängligt när du är klar med handledningen. Besök den officiella webbplatsen för mer information om dräkterna som ingår.