Warhammer: Vermintide 2 - Long Drong's Landlubber
Long Drong's Landlubber-samlingen innehåller två premiumkosmetikföremål för Bardin Goreksson: huvudbonaden Long Drong's Favourite Hat och skinet Slayer Pirate's Garb. Kosmetikföremålen kan användas på Bardin Gorekssons Slayer-klass. Om kosmetikföremålen: Long Drong's Favourite Hat – Huvudbonad Tyvärr är ingen riktigt på det klara med vad som hände med papegojan ... med det går rykten om en rommarinad. Slayer Pirate's Garb – Skin Dawri, det finns mycket att plundra ute på haven!