Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Tri-Skull Crown
Treskallig krona DLC innehåller en premiumutseendehatt för Sienna Fuegonasus. Utseendet kan användas på Sienna Fuegonasus yrke Stridstrollkvinna. Om utseendet: Treskallig krona – Hatt En smart stridstrollkvinna har sällan brist på dödskallar nära till hands, även om de flesta behöver torkas rena först.