Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Sneaker's Helm
Smygarens hjälm DLC innehåller en premiumutseendehatt för Markus Kruber. Utseendet kan användas på Kerillians jägaryrke. Om utseendet: Smygarens hjälm – Hatt Vissa jägare tror att de blir lömskare av att ha en räv som sin totem. Det gör att de verkligen ser distinkta ut när man ser dem.