Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Salamanders Champion Pack
Hedra din avdelnings stolta krigiska arv med Salamanders Champion Pack, som ger dig ett unikt Power Armour-skin för hela kroppen till Sniper-klassen och ett Bolt Sniper Rifle-skin med färgerna och ikonografin från Nocturne-krigarna. Kosmetikan i detta DLC kan endast användas i spelets Operations- och Eternal War-lägen. Salamanders Champion Pack ingår i Warhammer 40,000: Space Marine 2 säsongspass.