War Thunder - USA Pacific Campaign Pack
Den här kampanjen som är baserad på historiska händelser, låter dig delta i striderna kring Stilla havet (1941-1943) som pilot i US Air Force mot det kejserliga japanska flygvapnet. Med den här kampanjen får du även: Flygplanet YP-38; Premium-konto i två veckor; 850 Golden Eagles. Golden Eagles är spelets valuta som kan spenderas på ett Premium-konto eller annat innehåll som: Premium-maskiner, snabbare utveckling för besättningar, extra hangarplatser, och reservflygplan. De kan även växlas in till en annan spelvaluta — Silver Lions. Med ett Premium-konto (som du kan köpa i spelet för Golden Eagles) kommer du att tjäna mer RP och Silver Lions i varje strid under ett visst antal dagar. Notera! Ersättning ges inte om du köper 2 olika förpackningar som inkluderar samma fordon eller om du redan har bilen från den här förpackningen!