Tropico 5 - Espionage
Världen är full av intriger och mysterier. Till och med Tropico döljer värdefulla skatter, och de måste försvaras från the globala makterna till varje pris. I den nya Tropico 5-expansionen "Espionage" kan endast du, som El Presidente, hålla Tropico tryggt från fientliga spioner och främmande stormakter som vill stjäla din ös välbevarade hemligheter.