Spela Trials Rising-demon gratis och kör (eller krascha) hela vägen till succé i detta galna racingspel med fysiktrotsande motorcykelaction. Nya funktioner, tävlingar och banor innebär nya utmaningar! Ta tillfället i akt att prova på Trials Rising med den här demon och kör på ett urval av hela spelets banor, från Grand Canyon och Hollywood till Eiffeltornet och mer däremellan. Prova det nya tandemläget för flera spelare offline, där du och en vän får försöka styra en motorcykel tillsammans. Basspelet innehåller över 125 banor på olika platser att utforska runt hela jorden, samt ett onlineläge, en banskapare och nästan ändlösa sätt att anpassa din motorcykel och förare. Uppgradera till Gold Edition för att få tillgång till ytterligare 55 banor och exklusiva anpassningsföremål!