Ta dig an nya utmaningar och utforska mer från London Underground, CSX och Deutsche Bahn med Train Sim World 2: New Journeys Expansion. Fira 1972 Mk2 Tube Stocks 50-åriga historia med den här versionen av originalformen med borstad aluminium, komplett med djärvt rödmålade dörrar och särpräglade grå toner över frampartiet och taket. Fördjupa dig i tågupplevelser och tjänstgöring från förr på Bakerloo Line. Potent dieselkraft med historia kommer till liv på Sand Patch Grade med den vördade SD40, praktfullt utsmyckat med sin tidiga CSX blå och gråa layout. Sköt tung godskörning och växling med den här odödliga amerikanska klassikern. Klättra ombord på den hårt arbetande DB BR 423 och kör passagerare på Kölns trafiktäta S-Bahn. Upplev konstant action och ta färjependlarna in och ut ur katedralstaden till Horrem och Düren på S19- och de helt nya S12-linjerna.