Tour de France 2024 - Cycling Kit pack
I detta Cycling Pack får du cyklistset och möjligheten att stå ut från de andra lagen i klungan, och dessutom från andra spelare i flerspelarläget. Detta DLC inkluderar: – Två fullständiga cyklistset, inklusive tröjor, shorts, handskar, skor och strumpor i färgerna från lagen GogoBank och Krespa.