Med Hirschfeldens första fältfågel, kanadagåsen, var det dags för Connie och Doc att beställa lite nya varor till butiken. Strecker SxS 20G: Det 20-kalibriga hagelgeväret är lillebror till det 12-kalibriga hagelgeväret och har lägre utgångshastighet, vilket ger mindre rekyl och lättare hantering: rätt verktyg för att hantera byten som rör sig snabbt. Det har hög eldhastighet, är till och med lätt att avfyra från höften och är utmärkt att ha för att visa upp. Strecker SxS 20G är rätt val för kräsna jägare av småvilt och byten på höglandet. Kompatibla sikten Utöver den standardmässiga visirlinjen är Strecker SxS 20G kompatibelt med två optiska sikten – de gröna och röda upplysta fiberoptiska siktena. Ammunition: 20-kalibrigt fågelhagel De här 20-kalibriga hagelpatronerna är designade till att vara den perfekta följeslagaren för jägare på höglandet. 20-kalibrigt grovhagel Den här 20-kalibriga patronen innehåller fler hagelkorn än sin 12-kalibriga motsvarighet och är idealisk för mindre vilt och skadedjur. Effektivast på nära håll. 20-kalibrig slugg Det 20-kalibriga hagelgevärets slugg är mångsidig och kraftfull och har tillräckligt med kraft för att döda även medelstora mål med ett skott. Varianter: Strecker SxS 20G kommer i fyra olika färgvarianter: Scarlett, Fiona, Hazel och Raven. Lockbeten: Lägg vantarna på tre extremt realistiska lockbeten för kanadagäss: Ätande, vaktande och sökande. De här specialmålade, fullstora lockbetena lurar även de mest skeptiska kanadagässen. När de placerats ut ökar lockbetena chansen att gäss lämnar en högt flygande flock och landar. Incognito Deluxe Layout-skydd – fältkamouflage: Det ultimata skyddet för fågeljakt på betesmarker och fält. När det satts upp ger det utmärkt kamouflage för jägare som vill överraska fåglar.