Att jaga utan att bli upptäckt är enklare än någonsin tack vare den senaste utrustning som levererats till väktarna – High-Tech-jaktpaketet. 8X50-mörkerkikare Se reservaten vakna till liv om natten genom mörkerkikaren, som är utformad för att förbättra sikten och kontrasterna i mörkret, samtidigt som djupseendet och formerna förblir oförändrade. Alla djur kommer att få det svårt att gömma sig undan din skarpa blick, från de största rovdjuren till de minsta bytesdjuren. GenZero 1-4x20 mörkerkikarsikte: GenZero 1-4x20-mörkerkikarsiktet har ett bildförstärkarrör av högsta kvalitet, kompakt utformning och vattentätt batterifack, vilket gör att du kan se längre än förväntat i mörker. IR-belysning med lång räckvidd gör paketet komplett och gör att du kan sikta in dig på målet från ett säkert avstånd, men tänk på att den här tekniken är särskilt känslig för dimma och andra ogynnsamma väderförhållanden. Koter CB-65-båge Med prestanda i den utmärkta zonen mellan Bearclaw Lite CB-60 och Hawk Edge CB-70, är Koter CB-65 en mångsidig kompositbåge som är användbar i alla situationer. Med en fin balans mellan rekyl och träffsäkerhet passar den här pilbågen bäst för att jaga medelstora byten, men den kan också vara dödligt träffsäker mot små och stora byten i kombination med rätt pilar. Brightsight Rangefinder, bågsikte och spårningspilar: Det här siktet hjälper jägare med den största utmaningen vid jakt med pilbåge: att beräkna avstånd. Med en enda knapptryckning beräknar Brightsight avståndet till målet och projicerar en exakt virtuell LED-nål som endast är synlig för bågskytten, så att du slipper många svåröverskådliga fysiska nålar. I mörkret gör spårningspilarna att du kan spåra ditt värdefulla byte efter din första träff, tack vare en blinkande röd lampa på nocken. Om bytet mot förmodan skulle lyckas undkomma är det bara att följa det röda ljuset till målet och nedlägga bytet. Varianter: Koter CB-65-bågen finns i två varianter: Orpheus och Hephaestus.