The Swords of Ditto: Mormo's Curse
Swords of Ditto är ett kompakt action-RPG som skapar ett unikt äventyr för varje ny hjälte som kastar sig in i den grymma fajten mot den onda Mormo. Utforska en vacker med farlig värld, ta dig an lömska grottor och utveckla din hjälte i den charmiga byn. Ditt mål är att stoppa ondskan som plågar ön. Släpp loss kraften i det mystiska svärdet, antingen ensam eller tillsammans med en vän i detta oförglömliga äventyr med mysiga karaktärer, extraordinära objekt och heroiska slag!