The Sorrowvirus - A Faceless Short Story
Befria en ung mans själ från en plågsam död som upprepas i det oändliga! Följ den unge mannen Wyatt Heyll som plågats av en mängd olika sjukdomar från tidig ålder. När han ligger för döden ger Wyatts föräldrar honom det paranormala ämnet Sorrowvirus som infekterar själen och hindrar den från att gå vidare. Det gör att den infekterade hamnar i skärselden i stället, där de kan helas och återvända till livet. Men varje gång Wyatt återvänder kommer hans cancer tillbaka allt fortfarande. Wyatts föräldrar låter honom dö om och om igen medan de gör efterforskningar om särskilda organiska partiklar som ska finnas i skärselden. De ska ha förmågan att hela honom en gång för alla, men efter att ha dött så många gånger är Wyatt redo att släppa taget. Ditt mål är att frigöra Wyatt från hans eviga plåga. Navigera genom kusliga miljöer i förstaperson, lös pussel och hitta ledtrådar för att uppdaga Wyatts tragiska berättelse. Av de fyra möjliga sluten är bara ett den sanna vägen.