SYNDUALITY Echo of Ada - 700 SYN COINS S2
Innehåller 700 SYN COINS. Byt in SYN COINS mot olika kostymer och föremål från SYNDUALITY Echo of Ada-butiken i spelet. *Begränsat till ett köp per konto.