SWORD ART ONLINE Last Recollection DEMO
Detta är en demoversion av SWORD ART ONLINE Last Recollection. Spelare kan uppleva öppningskapitlet i spelet i denna demoversion. Sparade data från demoversionen kan överföras till den fullständiga versionen. Last Recollection är kulmen på SWORD ART ONLINE-serien. Det innehåller det största antalet spelbara SAO-karaktärer underscenarion! Baserat på War of Underworld-animestoryn för SWORD ART ONLINE utspelas en ny handling där svåra utmaningar väntar vår populära hjälte, Kirito, och hans nya vänner. Spelarna avslöjar vem Dark Knight är och får se om Kirito och hans gäng kan överleva de oavbrutna striderna mot styrkorna från Dark Territory! De snabba och eleganta striderna ger MMO-liknande spelfunktioner! Upplev ett spännande, förhöjt stridssystem där du kämpar med dina vänner mot bekanta fiender från SWORD ART ONLINE-serien.