SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET
Detta är början på din resa ... Upplev en nyskriven berättelse där du är huvudpersonen i världen från Gun Gale Online. Skapa din egen avatar och utforska ödelagda landskap medan du upplever spännande skjutaraction i tredje person i detta action-RPG. Leta upp fiender och spring på nya och välbekanta ansikten från Sword Art Online-serien. Färdas genom en värld full med vapen där du av en slump får hjälp av en väldigt sällsynt AI, ArFA-Sys. Längs vägen kommer du att behöva fatta beslut. Men varje val har sitt pris ... För du med dig hopp eller förtvivlan? Detta är ditt äventyr ... Detta är din berättelse ...