Styx: Shards of Darkness - Demo
I denna demo får du prova på första nivån i Styx: Shards of Darkness helt gratis och bemästra stora, öppna miljöer i tjuvstaden Thoben. I det fullständiga spelet: Utforska och bemästra stora, öppna miljöer som Styx på ett viktigt uppdrag, antingen ensam eller tillsammans med en vän. Lönnmörda eller smyg förbi fiender i form av människor, alver och dvärgar, men också mer skrämmande, enorma varelser, och experimentera med de nya dödliga förmågorna och vapnen i din mördares arsenal. Spendera erfarenhetspoäng på lönnmörd, infiltration och magi för att lära dig nya färdigheter och förbättra förmågor. Utforska, återhämta värdefulla artefakter och ingredienser för att tillverka dödliga fällor och användbara föremål, och skapa kloner av dig själv för att lura dina fiender!