Steel Rain X
Förbered dig för den ultimata shoot-'em-up / strategi remix med RPG element! Stål Rain X är en verkligt ny blandning av strategi, RPG, och frenetiska åtgärder, med en modern, hög hastighet shmup kärna i centrum. Du får styra 2 vingar kan taktiskt ordna i olika formationer och firemodes, när du kämpar dig igenom ett imponerande utbud av överväldigande stora fientliga flottor. Befria planet, bygga kolonier, forskning ny teknik, och lära sig nya aktiva och passiva färdigheter. Uppföra byggnader, och forska fram nya strids teknik och kompetens. Klokt hantverk och spela igenom uppdragen att samla erfarenhetspoäng och pengar som behövs för ännu mer exotiska och kraftfulla uppgraderingar. Glöm aldrig att installera dina skinande nya uppgraderingar, konstruera listiga drone husdjur, och köpa nya vingar; gör dina strejker dödligare än någonsin! Genast växla mellan 3 olika vingformationer, och kombinera dem med 6 helt anpassnings firemodes, i syfte att utveckla dina egna uppsättningar av särskilda taktik och strategier för varje situation; på pricken! Kompletta uppdrag och överleva episka bossfights på 7 olika planeter, spela slumpmässigt genererade omloppspatrulluppdrag, eller utforma och skapa din alldeles egna faser med den inbyggda i steg editor, som du kämpar för att bli en sann mästare av stål regn. Kämpa för listepositioner, få klassiska ranking, och låsa upp landvinningar i denna unika, roliga, och beskatta nya indie spel! Stål Regn X är inte bara utom sig. Det är en djup och strategisk erfarenhet också. Spelet erbjuder imponerande gameplay sort, 10 svårighetsgrader och en hardcore-läge, så att du fritt ändra din spelupplevelse.