Få ut mer av dina äventyr och ta hem segern genom kreativa strider med Lances rymdskeppspaket. Lances rymdskeppspaket innehåller digitala exemplar av: * 1 pilot: Hunter Hakka * 1 rymdskepp: Lance * 1 vapen: Imploderaren Hunter Hakka är en andlig krigare och före detta medlem i en hemlig insatsstyrka. Han är självbehärskad, lugn och omtänksam. Han fungerar som Initiativets sunda förnuft, och bidrar med ett lugn i svåra situationer. Hans rymdskepp, Lance, är designat för att efterlikna de hemliga militärfordon Hunter brukade flyga. Det är en smidig stridsfarkost optimerad för luftstrider; snabb, lättmanövrerad och svår att urskilja i rymdens nattsvarta mörker. Imploderaren är flaggskeppet bland antigravitationsvapen. Det använder sig av kvantsuperpositionering för att skapa minisingulariteter som tolkas längs med en linjär axel i sina måls riktning.