UbisoftÖvrigt
Spela gratis den 2–21 april! Dina framsteg sparas om du väljer att köpa spelet. Deluxe edition ger dig alla piloter, rymdskepp och vapen som finns när spelet lanseras! Kombinera dessa modulleksaker i strid för att anpassa dig efter utmaningarna medan du räddar Atlas. Deluxe edition innehåller digitala exemplar av: * Spelet Starlink * 5 rymdskepp: Zenith, Neptune, Pulse, Vanguard, Nadir * 9 piloter: Mason, Judge, Chase, Hunter, Shaid, LEvi, Razor, Eli, Kharl * 15 vapen: Eldkastare, Froststorm, Strimlaren, Svävarkanon, Vulkan, Imploderaren, Utplånaren, Järnnäven, Frysstråle (alt), Krossaren, Kulsprutekanon, Chockvåg, Gaussgevär (alt), Hagelstorm, Meteor (alt) I Starlink: Battle for Atlas får du leda en grupp stjärnpiloter, bygga ditt eget rymdskepp, utforska stjärnsystemet Atlas och slåss mot den hemska Grax och Bortglömda legionen.