Star Wars - klassiskt utseendepaket
För länge sedan i en galax långt, långt borta ... Det klassiska Star Wars-utseendepaketet har fler än 50 hjältar, skurkar och skojare från det galaktiska inbördeskriget. Vare sig du väljer en Jawa eller den mäktiga Darth Vader kan du spela som din favoritkaraktär från Star Wars från episod IV till VI i Minecraft.