Sports Renovations
Ge idrottsanläggningar ett nytt liv i denna avslappnande historiedrivna simulator. Återställ glansen hos gamla gym, bollplaner och lägg till en smula av din egen stil. ● Renovera förfallna idrottsanläggningar ● Fördjupa dig i en godhjärtad berättelse och slutför sidouppdrag ● Köp nya verktyg och uppgradera den utrustning du redan äger ● Tjäna pengar på dina renoveringsjobb och använd dem för att utöka din verksamhet - varje upplåst rum ger dig nya förmåner ● Köp kosmetiska föremål som du kan placera på ditt kontor ● Samla minnessaker i din Trophy Showcase och upptäck sportens historia HISTORIEN BÖRJAR Basketplanen i din hemstad är i fara - en gång i tiden var den hemvist för ett lag i högsta ligan som fostrade många nya talanger, men nu är den täckt av spindelväv och damm. Och nu väntar en stor byggherre på att bara få lägga sina smutsiga händer på stället, riva det och bygga ett nytt köpcentrum istället. Men det kommer du inte att acceptera. Hur räddar du stället? Gör det du gör bäst! Hämta dina verktyg, kavla upp ärmarna och blås liv i andra gamla idrottsanläggningar för att tjäna pengar. Se utrymmen som normalt inte är tillgängliga för vanliga besökare. Lär dig hur sporterna fungerar och lyssna på fascinerande berättelser om dess historia. Och när du har tjänat tillräckligt kan du ta sista steget och renovera din hemstads plan för ett givande slutspel. LEVLA UPP Samla skräp, städa bort smuts från väggar och golv, ge stället ett nytt lager färg, fixa trasiga armaturer, möblera och dekorera stället. Kom ihåg att ta ett foto före och efter för att bevisa vilket bra jobb du gjort! Använd pengarna du tjänar för att uppgradera din utrustning och utöka ditt huvudkontor - varje upplåst rum har sina fördelar och ibland ett litet sidouppdrag... NÅ DET PERFEKTA SLUTET Lämna inget hörn ostädat och ingen vägg omålad. Du har all tid i världen, så använd den till att finslipa dina kunskaper och planera utrymmet - vissa designer är bättre än andra, så var kreativ! Och när tiden är mogen, bevisa för stadens borgmästare att din älskade basketplan fortfarande har potential för något stort!