SpiderHeck: Show Your Support
Du kan skaffa denna DLC för att stödja SpiderHeck, vilket inkluderar tre nya typer av spindelanpassningar. Alla föremål som du hämtar är endast för dekorativa ändamål och påverkar inte framsteg i spelet. Tack för ditt bidrag till spelet!