Rustningslager till ryttaren: Hakum Rider-dräkt
Innehåller följande: ● Rustningslager till ryttaren: Hakum Rider-dräkt Innehållet är kosmetiskt och ger inga statusbonusar. Obs! Starta om spelet efter köpet för att få tilläggsinnehållet. Du kan byta dräkt via kistan i ditt hus efter att ha nått en viss punkt i spelet.