Rustningslager till Eleanor: Foreign Dancer
Ha ännu roligare i Monster Hunter Stories 3: Twisted Reflection med tillägg! Innehåller följande: Rustningslager till Eleanor: Foreign Dancer Byt utseende med ett rustningslager! *Du kan välja alternativet Change Companion Outfits för att ändra din följeslagares utseende. *Rustningslager är endast kosmetiska. *Bonusen kräver framsteg i spelet för att användas. *Det här innehållet ingår även i ett eller flera paket. Undvik dubbelköp.