Resident Evil Village Gold Edition Gameplay Demo
Ethan letar efter sin kidnappade dotter och sökandet har lett honom till en avlägsen by. Vad väntar honom där? Den här demoversionen ger dig ett smakprov på det actionfyllda äventyret, Resident Evil Village, samt tredjepersonsläget som lagts till i Gold Edition, vilket skapar ett helt nytt actionperspektiv. Du kan bara spela under en begränsad tid. Missa inte detta! Obs! Tillgängligheten kan ändras utan varsel. Se den officiella webbplatsen för mer information. En internetanslutning krävs för att använda det här innehållet. Tredjepersonsläget ingår i Gold Edition samt DLC-paketet Winters' Expansion och går endast att använda i Resident Evil Villages berättelsekampanj.