Resident Evil 7 Teaser: Beginning Hour
Du vaknar upp ensam på golvet i en övergiven lada. Dagsljuset blir allt svagare. Du måste hitta en väg ut. En spännande och gripande rysarupplevelse för alla fem sinnen. Detta helomfattande skifte till ett skrämmande isolerat spelarperspektiv i kombination med fotorealistisk grafik från banbrytande RE Engine innebär en nystart för överlevnadsrysargenren. Ta klivet in i en skrämmande ny värld och överlev. Varning! Innehåller scener med skräck och våld. Innehållet lämpar sig inte för barn. Med HDR för rikare och starkare färger.* *HDR-funktionen är tillgänglig på Xbox One S med spel och TV-apparater som stöds.