Raptor Boyfriend: A High School Romance
Ett satiriskt tonårsdrama i 90-talsmiljö om att hitta kärleken under sista året på gymnasiet! Spela som Stella, en tonårstjej som flyttar till en småstad som visar sig vara befolkad av kryptider. Stella är fast besluten att försöka passa in under sitt sista år på gymnasiet, skaffa nya vänner och förhoppningsvis hitta kärleken, men det kommer inte att bli lätt. Hjälp henne göra val och interagera med omgivningen i ett handritat, grafiskt äventyr späckat med drama och komiska situationer. Tjäna samlarobjekt genom att minnas viktiga detaljer från dina samtal med potentiella partners. Bland kärleksintressena är det tre kryptider som sticker ut lite extra. Den charmiga Day är en självförringande, konstnärlig älva med magiska krafter och stor självdistans, men se upp för hennes läskiga före detta spökflickvän som gör sitt bästa för att skrämma iväg dig! Återförenas med barndomsvännen Taylor, en mystisk, gitarrspelande sasquatch, men undvik hans band och deras påfrestande drama. Slutligen har vi Robert, en levnadsglad dinosaur som gillar motorcross och som rätt som det är kan spela dig ett spratt eller två. Han lever i nuet, men hans förflutna börjar göra sig påmint. Gör val – som vem du ska ringa efter skolan, vem du ska lämna av sist när ni kör hem från skolan, vem du ska muntra upp under helgloven med mera – för att kunna bestämma vem av kryptiderna som du ska inleda en romans med. Hur skulle du tillbringa Stellas värdefulla sista dagar i skolan?