Rabbids: Party of Legends
Följ med på ett legendariskt äventyr med Rabbids i ett nytt partyspel! Häng med på ett episkt uppdrag fyllt av skojiga händelser och färgstarka karaktärer. Samla ihop vänner och familj för att ha skoj med en mängd löjligt roliga minispel i det mest episka Rabbids-partyt hittills. - Hoppa in i ett flerspelarkaos för upp till 4 spelare lokalt. - Samarbeta och ta er an 50 roliga minispel. - Skapa en egen spellista med dina favoritminispel. - Alla kan spela med anpassningsbara svårighetsgrader och intuitiva kontroller. - Upptäck en storslagen berättelse i fyra kapitel fyllda med färgstarka karaktärer.