RABBIDS INVASION - PAKET #3 SÄSONG ETT
Upplev det populära barnprogrammet på ett helt nytt sätt! Nu kan du titta på och leka med Rabbids i tre interaktiva avsnitt: "RABBID MARKET", "RABBID DREAMS" and "O' COME ALL YE RABBIDS". Upp ur soffan och tävla med vänner och familj i galna och roliga utmaningar som Pepper Dance, Shopping Rush, Rabbid Launcher och många fler ...