RABBIDS INVASION - PAKET #2 SÄSONG ETT
Upplev det populära barnprogrammet på ett helt nytt sätt! Nu kan du titta på och leka med Rabbids i tre interaktiva avsnitt: "SUPER RABBID", "MOO RABBIDS" och "STOP! NO MORE". Upp ur soffan och tävla med vänner och familj i galna och roliga utmaningar som Road Rush, Zombie Dance, Cone out Loud, Object Hunt och många fler ...