RABBIDS INVASION – BONUSAVSNITT
Titta på den tecknade tv-serien på ett helt nytt sätt! Ladda ned avsnittet "RADIO RABBID" utan extra kostnad och fortsätt spela galna utmaningar! Det här innehållet är endast tillgängligt för de som har köpt spelet.