Predator: Hunting Grounds – Hunting Party DLC Bundle 2
Från de djupa djunglerna i Brasilien och det öppna havet dyker två av de farligaste rovdjuren upp. Nu kan du bli en skoningslös jägare och spela som den skräckinjagande Amazon Predator och Pirate Predator med det här DLC-paketet. De båda premiumklasserna ingår i paketet.