Portal Knights - Druider, pälsfolk och relikförsvar
Färdas till den bortre delen av Faynore för att försvara dess heliga reliker! VAD SOM INGÅR: SPELA SOM DRUID! Omfamna din ""vilda sida"" med denna nya spelbara klass som kan skifta form till skräckinjagande djurformer! SPELA SOM PÄLSFOLK! Skapa din alldeles egna medlem av en stolt ny ras med anpassningsbara pälsfärger, öron, nosar och mycket mera! FÖRSVARA STJÄRNSTENARNA! Vårt senaste spelläge kräver att du skyddar Pälsfolkets heligaste reliker på arenor som belägras av inkräktare! Tillverka fällor mellan vågorna av angripare för att få oddsen att tippa över till din favör. HJÄLTEMODIGA BELÖNINGAR OCH SADLAR De som är tillräckligt modiga för att försvara stjärnstenarna belönas med sällsynta nya skatter — inklusive sägenomspunna riddjur som enhörningar och drakar. TA MED DINA VÄNNER TILL FAYNORE Bjud in andra spelare till Faynores pälsfolköar! OBS: endast spelare som äger denna expansion kommer att kunna använda förmålen de hittar där.