Pocket Bravery Demo
Få ett smakprov på Pocket Bravery med demon! Inspirerat av klassiska fightingspel från 90-talet som Street Fighter, Fatal Fury och The King of Fighters, ger Pocket Bravery känslan av Neo Geo Pocket-estetik, för ett modernt fightingspel med retro-twist! Med originalkaraktärer, livfulla färger och ett imponerande stridssystem är Pocket Bravery designat för spelare på hög nivå, samtidigt som det är lättillgängligt för nybörjare att ta upp och spela! Välj din fighter – 12 karaktärer att välja mellan, alla med unika förmågor och spelstilar! Världsscenen – Välj arena med 20 olika områden att välja mellan! Berättelse – Följ berättelsen om Nuno och andra när de utreder den kriminella organisationen Matilha! Utmanande och lättillgängliga kontrollsystem ingår baserat på din erfarenhet av fightingspel Flerspelarläge lokalt och online med Rollback Netcode för ultralåg latenstid i online-fighten!